BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, May 14, 2009

celebrate.my.bufday




on 2nd of may....was my bufday...
yg ke 20..haha..da tua...adoi!!Xnk la jadi tua..kikik!!
huhu~~~~~
sangat besh....bila ade org selebrate bufday kiter
huhu...
the 1st person wish aku is DING..n also her roomates..
thanks fren..
then followed by my hubby..MUHD LUQMAN..
i love u so much dear..
n juga kawan2 yg lain..
thanks a lot 4 remember my date of birth..


pada hari bufday aku jugakla..
last paper 4 final exam aku
iaitu paper MAT 183
bagi aku cam susah gakla nk buat..
em...
tp just rilek sudah..final pon da lepas..
xdepe yg da nk ingat da...
janji jalankanla hari2 kiter dengan cool..
huhuh....

yg sewonoknye aritu...
huhu~~
amir membe aku..ngan zairi slebret bufday aku kat kfc pacific
huhu..jadila..
yg penting kenyang n hepi..
n xsemena-mena
rupenye ade bufday present untuk aku..
wakakakak....besh giler...
dapat teddy bear plak tu..bukan satu dop...2 teddy bear yg sangat2 comel!!!
hahahhahaha...
suke nyer aku..lalalala~~
thanks la AMIR n ZAIRI ..
huhu~~

ni la bear yg aku dapat!!!comel kan??

thanks jugak pada TIA yg menghadiahkan aku sehelai tudung...(sentap kot..)..hehe..n thanks juga pada ANGAH membe baik aku kerana memeberi aku sebijik patung yg sangat sedap dipeluk...wa...beshnye....hehe..

aku sangat2 menghargai pemberian korg...xrugi jadi kawn korg..hehe..yg beshnye lagi bile aku balik uma sewa..oo...da la wat perak dak2 uma aku ni xwish kat aku..rupe2nye ade udang di sebalik batu...

waktu aku balik uma dalam kul 11 mlm tu...sume wat bodo je..tp aku xdela kisah sangat..yela masing2 bz nk study..exam....dan2la plak pastu blackout satu umah..yg tahik nye lagi..adeke salahkan aku bil elektrik xbayar lagi..yela aku yg kumpol wit..xde masa nk g bayar..tp xknla sampai sebulan xbayar tros nk potong..agak2la...aku da la takut gelap..masa tu dalam bilik..tau2 kua je..cang!cang!alunan lagu bufday yg agak sumbang dr kerabat2 umah aku..disertai 2 biji cake yg comel2...wah..agak terkejot gakla...

wa..hepinye tak terkata masa tu....terasa dihargai...ape lagi..tiopla lilin kat kek tu..thanks tu PIPA,AJIE,CIKEN,IZA n ALIA...thanks a lot...i love all of u..

L.O.V.E


I.L.A

luv all of u damn much....
thanks a lot my dear beloved friends...
moge korg murah rezeki..n sentiasa panjang umor juge..
AMIN...

No comments: