BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, April 24, 2009

final!!


skrg aku sedang menduduki exam final...
aku da pon lepas 2 paper n alahmdulillah..
leh la buat...

21 APRIL 2009
EEE231
CIRCUIT 2
done!

22 APRIL 2009
ECM 241
COMMUNICATION ENGINEERING
done!!dengan jayanyer!!

27 APRIL 2009
ECE 246
C PROGRAMMING
lom ag...hari isnin nanti

28 APRIL 2009
ESE 242
LINEAR SYSTEM
lom jugak...selasa..

2 MEI 2009
MAT 235
CALCULUS 2
last paper
(hari yg ditunggu2)
hehehe....

total paper=5
pastu yahoo!!!setle masalah negara...

Ya Allah..permudahkanlah aku untuk menjawab peperiksaan ni..
bukakanla pintu hatiku dan permudahkan lah segala urusan ku..
tiada siapa lagi yg dapat menolong ku selain kau
aku sedang berusaha dan aku mahukan keredhaan darimu Ya Allah..
berikanlah ku kekuatan dan tabahkan lah hatiku ini dalam menempuh sebarang dugaan
kerana ku tahu setiap dugaan itu adalah ujianmu kepadaku
untuk melihat aku bergantung padamu atau org lain
sesungguhnya kaulah satu2nya tempat ku bergantung
dan meminta tolong
amin~

No comments: