BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 1, 2009

aku.terkena


korg tau ke ape yg melanda aku?
aku tlah di'anjing'kan ole AJ...dengan APRIL FOOL die..
tahik tol AJ...
malam tu aku tgh jamming dengan azie..n dak2 band yg lain
tbe2..aku tergerak ati nk tanya..
bile test ESE242...aku pon tanyala AJ
tp aku da tanya dr petang lagi..
pukul 11 mlm baru die balas..
tbe2 mesej die tertulis
"test esok pagi waktu kelas"
ha!!!!!!!!!!!!!!!!
terkejot gle babeng aku..
naseb baik aku bawak note ESE tu...
aku pon bacala..tp aku tanya la lagi AJ
n at the same time aku sumpah seranah die..
knp xbgtau aku..salunye die pandai bgtau aku nk2 pasal test2 ni
aku marahla die
pastu dengan selambenyer die jawab
"sowi ila,aku xbals msg ko sebab aku tumpu pd study aku dr ptg td"
mmg ko anjing la aj..ntah pape lagi la aku maki die masa tuh
mcm2 aku cakap
lupe membe la..nk pandai sorg2la
da la aku xbaca pape
xpaham lak tu
sakitnye ati aku
aku juz pk..camane nk buat toyol je masa tuh
sebab pk masa da xde kot
pastu satu mesej yg paling anjing aku terima
"ila,April fool!!!"
babi kan??
lu kena beb!!!
hampeh ko AJ...

p/s: aku pon membals dendam aku pada yg lain..haha

No comments: