BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, April 10, 2009

mak...hepi bufday..


huhu....tgah jamming sedap2..tetibe..
ade satu panggilan yg jarang aku terima
dr satu num maxis yg bermula dengan 017 ni
hahaha...mak aku...mentang2 kol free..
lama2 la sket die gayot ngan aku
aku da wish hepi bufday kat mak aku pukol 0001 bertarikh 10 april ok
da 39 da umo mak aku...
huhu.....
mak aku tepon
bukan nk menyedapkan ati aku
menyakitkan ati aku..
bengang gak..adik2 aku dapat baju...
ai aku leh xdapat..mana aci...
huh....
xpe..balik cuti ni aku minx la hak aku...hehe
lama da x balik umah dop..
yela cuti study week..lagi seminggu kot nak peksa...
kekeke...
ape2 pon aku nk ucapkan tme kasih kpd dak2 band aku
yg sudi menggendang gendongkan
lagu hepi bufday kat mak aku
thanks guys...
huhu...mak hepi bufday ye..
hadiah tunggu along dapat keje cecah 4 angka yg bermula ngan number 3..haha

1 comment:

Dr Zek said...

nice blog...rockin' the world girl!!