BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, March 5, 2009

balik.kampung



wahahaha.....balik kampung!!yeah!!
japgi petang aku nk balik kampung da...
balik ane???
mule2 balik ipoh..(nk jumpe die r...)
pastu balik manjung...
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
apesal balik ipoh dulu??
1.ala....kompom2 tiket ke lumut xde petang2 nih...
2.nk jumpe die yg bernama L**m*n..
3.mak die nk jumpe aku...siap nk masak untok aku ag...
(wahaha.....besnyer....!!)
4.nk jumpe kawan2 lama aku kat kolej ITP...
(zaty,lyn,lan,kerek,cafa,yus....blablabla...)
tp aku xtengok ag tiket ade ke x..
kalau tiket bas xde...
aku naik ketapi je r...
bes gak nek ketapi...
aku nk lupekan sume bile bersama die....
macam2 da die berkorban untok aku..
n aku rase aku patot menerima die balik
sume org wat salah...
aku pon same...
n kite kenala saling maaf memaafi
past is past
n just let bygone be bygone....
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
pastu baru balik manjung..
jumpe adik2 aku...
jumpe mak aku...
rindunye
n i have sumthing to give to them
sumthing dat i bought at thailand a few days ago...
huhu......
xsabanyer....
nanti wa update blog wa lagi...
nk g kelas math..lambat da ni..
bye!!

1 comment:

AkuAyie said...

asal ko kne marah ngn Padil??