BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, March 4, 2009

cukup.sudah

jam 11.00 mlm bertarikh 4 mac 2009
berakhirlah sudah sebuah perhubungan antara aku dan die..
maaf ku pinta a***
tp itu yg terbuku dalam hati aku...
tp aku da xnk terseksa..
cukupla...
atas nasihat kawan-kawan..
aku muhasabah diri...
aku kuatkan hati...
maaf...."kite break"..

+++++++++++++++++++++++++++++++++

bermula 15 januari 2009 kite kaple
sampai arini..
genap 49 hari kite kaple...
terima kasih atas kasih sayang yg kau berikan..
terima kasih atas segalanye..
tp aku memerlukan seorg lelaki yg bertanggungjawab..
yg tahu membina perhubungan..
aku tahu aku amat kejam..dengan cara aku break dengan die..
tp aku da penat..
kepala pening..hati sakit!!
telinga panas...
sori to say...
aku juz mahu kau berpijak pada bumi yg nyata..
sedarlah..sedarlah..
mungkin aku xtahu perkara sebenar..
ye..mungkin..
dan mungkin aku xbrape kenali dr kau sebenar..
tp itu bukan taste aku..
aku memerlukan lelaki yg bole pk masa depan..
kehidupan akan datang...
sowi to say....
aku harap kau cr pasangan yg sesuai dengan diri kau
aku bukan untukmu...

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

ape2 pon...halalkan segala makan minum aku...
blaja rajin2 n naikkan pointer...
kau mmg salah sebab tuduh aku pandang serong pada budak kos hotel mcm kau..
silap...kau mmg silap...
aku mahu lelaki yg bertanggungjawab..
plz...skrg..da xde pape antara kiter.,.
n aku nk kau sedar....
aku harap pada masa yg akn datang ni...
kau sedar dan berubah...
jaga diri baik2..
n kalau jumpa tegor2la...

assalamualaikum...
aku dengan kehidupan aku..n kau dengan kehidupan kau..

1 comment:

CRAZY ADDY said...

ley..ape hal ni zila..xpasal2 jer???prob besar ke??xpo lah..pape hal..buat la cois yg tepat k..
laki ni payah skit..kenal lame2 dlu,,jgn terburu2 k..kawan biar seribu..kasih just 1 kan???take care..