BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, February 10, 2009

ari SELASA yg best!!

ini kerana...aku bole bangun lewat sket..
kerana kelas aku mula pada pukul 3 dan berakhir pada pukul 4
sape weh xsonok kelas sejam sehari...
kuikui....em....
tp ape yg xbestnyer arini...
ade seorang mamat trojen yg bernama pakwe aku memaksa pegi
UK*unit kesihatan*...
macam t.a.h.i...
baru jejak kaki kat kampus...
sudah membuat paksaan untok ke UK mengambil ubat
yg aku mmg xsuke.xsuke.xsuke...
benci r....
banyak plak ubat yg doc tu bagi...
*ala...sibok r syahmi ni...mongok!!*
tp sampai sekarang xmakan lagi ubat tu...
heheheheh.....
diam2 sudey...
pastu lepak laman siswa je la....sampai la la ni.....
huhu....
kesimpulannya..SELASA day...mmg besh!!

p/s: aku pon da tataw ape nk tulis
BLANK!!




No comments: