BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, February 5, 2009

mengantok syial!!!

kelas circuit 2 td..
Ya Allah...
mengantok gile babeng...
aku da ersengguk2 macam ape..
hisap STREPSILS SRONG punyer pon xmenjadi..
makan LOT10 pon xmenjadi gak..
apehal la aku ni..
kurg tdo kot..
mana xnyer..
mlm td g karok..
balik pon lewat..
adoi..
pasni xmau da la..
asyik jalan malam je...
badan aku pon macam xstabil je sekrg ni..
kejap demam malam..
kejap fenin2..
adoiyai..
bosan r..
aku nk menjalani hidop aku dengan hari2 y ceria..
sape nk masalah kan??
aku xnk..
korg nak??kalau nk gtau...
aku leh je wat korg ni bermasalah..haha
em...CIK SAODAH OMAR yg gaya ala2 MAK JONJENG GEDIK...
xbole blah sound aku xbawak kalkulator..
katanya:
"awak pon xbawak kalkulator??tau x kalkulator tu nyawa awk??
awk xbawak nyawa awk g kelas ke??
awk xbole jd engineer kalo xde kalkulator..

dalam hati aku hanya ada kata2 ini bila mendengar suara die yg nyaring..:
tahi...sialan tol r makcik ni...
lantak ko r...
terbau choki2 azie...
ala2 tahi..
bongok kepala aku da hilang satu skru..
izza da macam makcik sound aku suh tutup laptop sekarang..
wei..
aku brani jaminla kalau ade si SHAQ tu kat sini..
kompom izza berkata2 sebegini..
"ila,on9 la lama2 lagi.."
mmg tahi...
eh..tetibe aku terdengar suara PAPUL..
haha...
nampaknye sume da abis kelas...
n aku terpakse gerak now...
papepon...
ini malam mau pegi kelas..
opppps!!!terlupe lagi sekor berok ni..
shiken!!!haha...
td aku terdengar ezul berkata begini:
"aku suke budak baju merah sbab SEKSI!!!"
LALU SHIKEN PON PERASAN!!!
bukan ko sorgla pakai baju merah!!!
mongok!!!
tahi!!!malam ni ko nk exam la bodo...
exam..td da la tido...berdengkor sebelah aku...
satu laman siswa dengar..
terok beno shiken!!!
ade lagi ke sape2 yg tertinggal??
xpela...kang nanges plak syahmi xletak nama dalam blog ni
syahmi tengah sebok main game yg xkan dapat ape2
hahahha
aku letak r nama ko bodo
kang nanges...
k la..babai...
aku nk cr balik skru aku yg tertanggal...
balik mahu tido..lalala...

p/s:PIPA KO JGN DEMAND APE AKU BUAT
KO NK TENGOK AKU JD ANJING GONG2...KE??
HAHAH..
AZIE PON SAME...JGN CAKAP BELAKANG!!


No comments: