BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, February 24, 2009

sehari.di.laman.siswa@hotspot


ape ko buat???:

aku buat bodo..
tengok org jalan kiri kanan depan blakang aku
tgok org study.wat asignment
tgok syahmi men game
tgok org wat group discussion
tgok org mengumpat
tgok org dok main sms
tgok je buku study tapi xbaca pon
aku plak menekan2 keyboard laptop ni
main mespes
blog sana blog sini
cari bahan lab
tekan2 keypad hp
men sms...(dengan sape ha???)
main dengan kucing
dengar mp4
siapkan lab report
siapkan assignment
pegi print(tp library tutop)
sembang2 dengan sape2 yg aku kenal
hai sana hai sini


ko xbosan ke ha??:

bosan??
kadang2 bosan
kadang2 best
kadang2 biasa je
lagipon ni mmg tempat aku lepak ari2


ape kelebihan tempat ni??:

ade wireless
leh on9
leh chit chat
leh sembang kuat2
leh study
ade meja study
xsejuk xpanas(mcm iklim khatulistiwa)
leh makan leh minum sesuka hati
leh nyanyi sana nyanyi sini
leh wat group discussion
leh usha org
leh cuci mata(itu yg penting!!haha!!)

No comments: