BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, February 5, 2009

malam.yg.biase2.je.

ape ade pada mlm ni..
td pukol 8mlm aku pegi kelas ECM...
electric communication...
huh..
bosan dok subjek membaca ni..
aku dengar mp4 aku sampai bateri habes kot dalam kelas td..
em...
abes kelas agak awl r td..
9 lebih gakla...
huh...pas kelas tros pegi NASMIR...
kedai mamak kat PERDA...
mlm ni biase2 je...
xdepe yg menarik...
ape yg menarik...
shikien n azie pakai baju siang tadi..
xtukar2..
hahah..aku da r dok sebelah shikien..
bapak bau siot..
nk xnk aku relakan r dok sebelah die supaye die dapat suap aku roti planta cicah kari..
em...ape lagi ek..
nk menganjing korg nih(Aji,ciken,papul)
hah??aji kenyang??
mana xkenyang,tengok page BADANG kenyang r...
huhu...pipa tengah sibok layan sms epol..
uhu..da la kalau membebel suare macam DORAEMON...
(saje kasi besar sket doraemon tu bagi papul nampak)
da r rabun..
banyak soket
tah pape...sakit dop telinge dengar..
aku nk wat assignment dulu..
lalalala~~


3 comments:

CRAZY ADDY said...

wala..thx sbb note tu.huhu..
ade gak sumbgn tu..xsmpat nk lane mkn..ahaks..ape cter abg amer ksayangn tu???
llalalaallalalal..kim slm die yerk..
thnx 4 viewing ma blog k..
comment2 la slalu k..see ya..

norzillawatie binti zahidin said...

ape amer kesayangan plak ni...
adoiyai...
huhu...
u pon rush sangat pehal aritu..
lalala...
k la...usha2 la gak blog i..
tata

wobot said...

weh mlm nie lah luahan rahsia tu kan???