BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, February 8, 2009

batok!!batok!!batok!!

adoi...bila da batok ni..macam2 keje xleh buat..
+seseme plak...mmg xleh blah..
nk nyanyi xleh..nk karok xleh..
time aku batok camni..PAPUL plak tetibe ajak g karok..
macam t.a.h.i!!!r pah!!
mongok...ade gaK yg kena sula kang jadi banyak soket plak kat muke ko tuh...
huhu....tp aku xsanggup r makan ubat batok..
ubat papepon r...dan spesies2 yg same dengannye...
huhu..yekyek...xmo xmo..
korg mmg silap org la kalo suh aku makan ubat..
siken ko cakap r banyak kali suh aku makan ubat..
aku rela xde telinge dr dengar ko suh aku makan ubat..
then,jgn nk mengadu2 kat amer plak ek..
lempang kang...
saba jela..aku da batok ni nk wat camne...
huhu..tp aku tahu..
bak kata PAAN...sakit tu penghapus dosa...
amin!!AMIN!!

No comments: