BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, February 8, 2009

miss dance!!

huhu....rindu r..
da lama xmenari kot...
after dis ade 3show kena buat..
1. HARI ANUGERAH DEKAN FAKULTI HOTEL UITM P.PINANG
2.HARI PERINDUSTRIAN(ntah celah mana tah kat p.pinang gak)
3.HARI ANUGERAH KECEMERLANGAN PERSATUAN UiTM P.PINANG
huhu..
ape yg bestnyer..berat badan akan menurun..
yeay!!!!
macam rase da gemok pon ade..
kuat makan r sejak 2 menjak ni..
adoiyai..n sekarang pon da xsakit perot macam dulu..
maknanya buleh makan ape2 jela kan..
tp stil xmampu makan lala masak pedas or sambal hijau azie..
huhu..so,pada sape2 yg nk makan xpedas..
leh colling2 aku suh masak...
nk pedas n berlada juz col azie..
haha..tp ni untok budak2 umah jela...
tp yg letihnye..bila da start menari ni..
masa aku banyak abis dengan penat la..takut blaja ntah ke mana..
adoiyai..i try my best la..
huhu...da benda ni yg da jadi interest aku nk wat camne...
aku suke menari pape je
zapin ke joget ke...tah hantam je r..
janji puas ati..coz dance la yg salu buat aku hilangkn tension n hepi!!
so..lets dance with me!!!
hait!!
(busan r xde cite mnarik...)

No comments: