BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, February 24, 2009

purse.hilang.lagi


saat paling sedih bila barang paling penting hilang..
apesal la aku ni careless sangat...
kalau mak aku tau ni...mati r aku..
duit dalam tu....
sakit ati r...

camane leh hilang:
camni...semalam aku study kat laman siswa
pastu aku ngantok aku tetido r
pastu aku letak kat kusi yg aku duk..
aku takot t owg amik masa aku tdo
pastu,pipa kejot aku...ajak balik..
da lewat petang da pon...
aku dengan mamai nye pon balik je melulu sampai lupe langsung pada purse aku..

bile sedar??:
masa aku da sampai umah..aku mandi...
pastu dengar ade pakcik datang umah jual kueh..
aku lapa..jd aku nk beli r
cr punya cr purse aku
baru aku teringat...YA ALLAH!!!tgal ats kusi...
pastu..ape lagi..
aku da rase gelisah..xtenteram...


cepat2 aku kol junior aku..HUD...
pastu die tolong crkan..
cari punye cr..mesej pon masuk...
"kak,xdela kak..puas HUD cari..."
alahai..sekejap je benda tu da hilang..
aku pon redha je la..
bukan rezeki aku maybe..
da r nk g THAILAND ni..duit pon xde...
sedihla....

naseb baik aku ade minx mak aku sket..
dapatla sket...
segan plak nk mintak pakcik aku...
but ade 'sumone' yg ade tolong aku...
thanks to 'sumone' tu...

aku mengadu kat ame...
tau die cakap pe...
'cr jela balik kat kampus tuh'..
aku nk tanye r...
ape punye pakwe tu...??
aku tau r die demam...tah r..
aku rase kalau pakwe org lain da bekejar da cr duit tu...
tah r...
xde pakwe lagi bagus r...
shit!!!!

aku redha purse da hilang
da jadi da pon..xleh watpe da..
saba la ye...zila...hm...

p/s: pada sape2 yg ade terjumpe purse aku tuh
plz..pulangkan balik pade aku..
or juz bg pada pengawal keselamatan uitm..
plz.plz.plz..

No comments: