BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, February 23, 2009

penat.runsing.letih


penat.letih.sangat2.
assignment.lab report.training.kuliah.tutorial
siang.malam.pagi.petang
non-stop
no.no.no.no.no.no
tido xcukup
macam2 hal kena buat
aku penat.sangat2
kadang2 xlarat
tp ape bole buat
ade satu impian ingin ku capai
kembangkan bakat tarian aku.
walaupun penat..aku tahan...

rabu-show hari anugerah kualiti uitm p.pinang
hari yg agak grand
anugerah kecemerlangan untuk kelab dan persatuan uitm p.pinang
aku dan rakan2 akan perform
well.well.well

aduh..penat..
aku da penat..
asyik lapar.dahaga.nk makan.nk minum
tp xde rase nk berak.tp rase nk tension je
rase nk marah
nk2 time peyed camni
no.no.no.no.no
cool.cool.cool.cool

banyak lagi hal yg xsetle
sakitnye kepale aku
xbole pkir time2 camni..
slow.slow.slow

penat.penat
i'm tired...


No comments: