BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, February 4, 2009

FUCK OFF!!!



bodo!!muke burok!!


apesal ha...
serabot+serabai+seriau+sialan...
hati bercampur baur...

BENGANG!!!
apesal ko xpuas ati ngan aku...
aku nk berskandal ke..
pantang nampak aku dengan laki lain je...
pantang aku bercakap dengan laki lain je..
fitnah bertambah2...
mmg FUCK OFF!!
PUNDEK!!(aj suruh letak)..
---aj a.k.a AYAM JALANAN---
apesal xpuas ati..
jeles ke aku hot kat sini!!!
apesal ko xpuas ati cakap r!!
jeles ke ko xdapat aku!!!
sape nk kau la weh!!!
buat cerita bukan main..
memburukkan nama aku ade r!!!
ha pasni cerita r ...
mmm dasar sialan!!
ko tau x..rate yg aku bole bg kau..
dr 5 only 1mili je tau x...
sebab ko ade lagi badan fizikal yg sempurna..
ade mulut mengutok aku!!
ade mata jeles kat aku!!
cerita sem 1 ko bawak lagi sampai sem 4 apehal..
da la bertambah2 crite ko buat!!
sukahati ko la...
mmpos ko r...
da la...
pape pon ko mmg FUCK OFF!! BABI!!






No comments: